Tisdag, eller är det onsdag?

2014-07-22 @ 19:34:27
Det är sjukt så dagvilsen man blir när man är ledig. Har varit ledig i ca. 2 & ½ vecka, tiden går så sjukt fort.

På tal om tid som går fort. Det var ruskigt länge sedan jag skrev något här. Så tyckte det var dags att ta upp bloggen igen. Vet dock inte om jag har tid till detta, men vi får väl se vad som händer. Livet vid datorn består mer utav spel, Facebook eller läsa tidningar. Saknar att skriva. På Instagram eller Facebook delar man ju mer bilder än att skriva av sig ordentligt.

Senast jag skrev här var över 3 år sedan. På 3 år har det hänt väldigt mycket i mitt liv. I det stora hela kan man säga att det är mest positivt.

Dagarna efter mitt senaste inlägg blev jag tillsammans med min nuvarande pojkvän/sambo/fästman, Stoffe.

Hösten -11 så opererades jag i halsen pga. att min sköldkörtel var förstorad. Men de upptäckte efter op. att det var cancer. Så fick opereras ytterligare en gång, för att ta bort hela sköldkörteln.
Men efter operationer, radiojodstrålning och för många sjukhusvistelser är jag FRISK. Dock måste jag äta medicin (Levaxin) resten av mitt liv. Men det är en annan femma.

 
I januari -12 blev det officielt att jag och Stoffe väntade barn. Den 27 juli 2012 kl. 21:35, föddes våran dotter Nora. Den finaste lilla bebisen jag någonsin har sett. MIN dotter.
Just idag är det 5 dagar kvar tills hon fyller 2 (!!) år. Min bebis har blivit så stor. Kan knappt tro att det är sant. Tiden går för fort ibland. Dock är det jätte roligt att se henne växa upp och utvecklas till den lilla underbara minimänniska som hon är.


En nyfödd Nora


Nora ca. 5 månader

Sommarklädd, sommaren -14


Kan utan tvekan säga att hon är det bästa som hänt mig. Hon sitter i skrivande stund i mitt knä och tittar på youtubeklipp (bland det bästa som finns) på andra dataskärmen.
I morgon ska vi åka och handla inför hennes kalas som vi ska ha på söndag. Ballonger, serpentiner - ja, hela kitet såklart. Vi måste även hitta någon mer present.

Hoppas jag återkommer igen, snart :)

Kommentarer
Postat av: Lennart Ibohm

Ja, det är då synd att det bara fanns denna vecka kvar att boka i Strömstad. Men, vi återkommer.

2014-07-22 @ 23:51:28
Postat av: Åsa

Ja, det går fler tåg! Bara att ni hör av er när det passar er.

2014-07-23 @ 00:19:22
URL: http://owzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0