Noras födelsedag och oväder

2014-07-28 @ 14:14:51
Igår firade vi Nora som fyllde 2 år! Tänk att hon har funnits i våra liv i hela 2 (!!!) år. Ofattbart. 2 år är en sån lång tid, och det känns bara som knappt ett år sedan hon föddes.
 
Nåväl, hon fick massvis med fina presenter. T.ex. en elfyrhjuling, studsmatta, gräsklippare, böcker, leklera, strandleksaker, duplo lego och massa andra saker. Så igår kväll hade vi fullt upp. Utomhus spöregnade det och åskade som tusan, så vi höll oss inne. 
 
På tal om spöregn. Såg på Aftonbladet bilder i Stockholm där hela gallerior, mataffärer och vägar som var översvämmade. Usch vad tråkigt. Vilken kostnad dessutom att återställa allt! Men vi får hoppas att ingen kommer till skada.
 
Om jag minns rätt så var det Göteborg som drabbades av de svårare översvämningarna förra året. 
 
Här har det inte regnat så mycket, ännu. Mullrar mest hela dagarna dock. Igår åskade det som sagt, och jag fångade en blixt och muller på film. Finns på min Instagram (owzikuru). 
 
Nej, nu ska jag spela lite medans Nora vilar. Igentligen skulle jag behöva städa. Men är trött och sliten så det får vänta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0