Insomnia

2014-07-25 @ 01:31:44
Skriver detta från mobilen, har aldrig testat det förut så vet inte hur detta kommer se ut. Kan som vanligt inte sova, så tänkte jag skulle skriva några rader :)

Imorgon är det fredag. Vädret ska hålla sig fint både i morgon och på lördag. Så tänkte jag skulle börja ta tag i tvättberget vi har. Skulle varit soft att ha tvättstugan, men den är ju alltid bokad just de tider som passar mig. Nåväl, skönt iallafall att vi har en egen också.

På lördag ska det städas också. Med en tvååring hemma är det svårt att hålla rent. Vill säga, om man inte vill städa dagarna i ända. Och DET känner jag inte för. Men nu kommer paniken smygandes och jag måste ta tag i detta nu. Men men, Stoffe är ledig lördag och söndag så då är det lättare. När jag försöker städa med Nora tycker hon det är roligare att slänga ut allt jag plockar ihop.

Nåväl, ska försöka sova nu iallafall. God natt på er allihop! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0