30 grader varmt

2014-07-24 @ 16:59:49
Usch vad varmt det är! Ska väl inte säga usch när det är fint, men jobbigt som tusan är det. Tog tag i disken förut och plockade i ordning i köket. Bara utav det så forsade svetten... Och inte tala om när jag lagade mat till mig och Nora.

Lika varmt var det igår när jag och Stoffe var till Örebro och handlade. Samtidigt var det skönt, eftersom det var så lite folk på Marieberg. Deras AC är dessutom gudomlig i denna värme. Kanske skulle slå upp tält där inne...
Nu har vi iallafall köpt färdigt presenter till Nora, kalasgrejer och mat. Skönt att ha det gjort.

Vi ska bjuda på korv med bröd (det är ju ändå barnkalas:) och kaffe med tårta till efterrätt. Som tur är har jag en svärmor som är duktig på att baka, för det är inte jag.

Idag gör vi inte mycket. Stoffe jobbar den mest värdelösase tiden ever, 9:00-19:00. Jag och Nora håller oss hemma under takfläkten.

Over and out, Owza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0