Sunday

2011-01-16 @ 16:02:49
Hello...
Idag har jag inte gjort ett skit, än så länge. Har kollat på Wallander - Indrivaren, som jag dock nyss sett. Men har kollat på skit många Wallander filmer den här veckan så. Bara sista kvar, Vittnet. Men Isabelle och Pontus är ju inte med i den... Hoppas dom kommer tillbaka :)

Well, idag ska jag sova hemma hos min storasyster. Ska vara barnvakt i morgonbitti åt min systerson Hugo! :) Så antar att det kommer bli en tidigt morgon. Hoppas man kan somna ikväll då, eftersom jag gick upp 12 idag. Men det ska väl gå.

På onsdag börjar jag jobba igen. Har haft semester typ göör länge. Men det har varit skönt! Har ju jobbat hela julhelgen och så, så tycker att jag förtjänat lite ledighet.

Nej, nu ska jag kolla fejjan! Cheers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0