Soon it's back on track

2011-01-17 @ 21:36:23
Hopp då var snart ledigheten över. I morgon är sista dagen innan man är back on track again.

Igår blev jag hämtad av systeryster på kvällskvisten. Skulle sova där för att vara barnvakt åt Hugo idag på förmiddagen medans syrran sov, eftersom hon jobbat natt.
Kunde inte somna igår! Var totalt omöjligt... Hatar när det blir så. Men sov iallafall nån timme i natt, sen vaknade Hugo halv 7, så då var det bara upp. Har spenderat morgonen och förmiddagen i soffan. Har ätit frukost, kollat på barnprogram, lagt pussel och ätit frukt.

Även om Hugo har varit sjuk och febrig så har jag skött sig exemplariskt. Sån unge vill jag också ha :) Inget gnäll eller gråt alls! Mosters lille snutt.
Resten av dagen har det spelats Super Mario på Wii och så har jag börjat läst The Dirt, boken om Mötley Crüe. Jag är ju ingen "bokmänniska" precis. Och denna är på endast (..) 568 sidor typ. Haha, men har läst typ 50 och den verkar vara skit bra. Men jävlar i min låda vad det verkar som att snubbarna har knarkat i sina dar. Inte dåligt. Men bra musik har det blivit utav allt...

Nåväl. Dags att fejsbooka lite! Återkommer väl med något mer inlägg idag får vi hoppas. Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0